Kawan-kawan kakcik

Isnin, 19 September 2011

Makan lagi...

Kali ini di jamuan hari raya pejabatku.  Masih dengan prinsipku tidak akan menyiarkan gambar orang lain yang mungkin akan menimbulkan rasa tidak senang hati pada tuan punya diri, kita layan antara gambar makanan yang dihidangkan...
















27 ulasan:

  1. Salam Kakcikkkkkkk,

    huhuhu terliur saya..sedap menu2 tuh...

    BalasPadam
  2. bakar lemang dlm opis? hehe....kretip sungguh ye

    BalasPadam
  3. mewah & meriah... lemang tu bakar betul2 ker?

    BalasPadam
  4. sedapnyaaaaa



    kat pejabat ni, esok

    BalasPadam
  5. W/salam Kak Nani...

    tak semua makanan tu saya rasa. Banyak sangat! :)

    BalasPadam
  6. Wani...

    itu cobaan bukan betol-betollll... hehehe...

    BalasPadam
  7. AzMask...

    kalau bakar betul2, alamat masuk beritalah - pejabat kerajaan terbako gara2 bako lemang dalam opis! ;-)

    BalasPadam
  8. ati ni pantang tgk
    lemang dan rendang
    pasti terliuq :)

    BalasPadam
  9. terkejut tengok lemamng dibakar balik langsir tu..
    ekekekek

    BalasPadam
  10. pB...

    tekak pun macam dah surrender je nak makan makanan raya ni. :)

    BalasPadam
  11. kaklong...

    memang tak akan masak le jawabnya! :)

    BalasPadam
  12. Ati...

    makan banyak2 pun muak juga kan? Kena pulak lemang yang kakcik ambil tadi kurang masak (mujur ambil sepotong je!) :)

    BalasPadam
  13. Diana...

    macam pelamin pun ada juga tempat bakar lemang tu, kan? :)

    BalasPadam
  14. Bagus makanan di pek kecik2 gitu, xhabis makan blh angkut balik hehe

    BalasPadam
  15. Qema...

    memang ada yang angkut balik, tapi kakcik malas pulak! :)

    BalasPadam
  16. banyaknya makanan...
    semuanya sedap-sedap...
    tp betullah, saya surrender.....

    BalasPadam
  17. Kakcik..geram saya tgk laksa tu. Mcm nak kene cari je ptg ni..hehe

    BalasPadam
  18. semua sedap2!

    lapar petang2 ni dtg sini..laksa n soto mengancam! eh ye ke soto? hehe

    BalasPadam
  19. paling best ada lemang walau sekadar hiasan.. ;)

    BalasPadam
  20. aduii..sedap2nya..semua ida suka...

    opis ida minggu depan buat..tp bujet ciput jadi menu pun biasa2 je kak..

    BalasPadam
  21. tahun nie opis saya x de bajet lebih dan buat jamuan tertutup untuk staff jer. itupun buat collection duit sket sorang. majlis lak hujung bulan syawal, dah nak abis kemeriahan raya

    BalasPadam
  22. pehhhhhh sengkak perut kot makan semua kan kak hihihi...
    tp nampak semuanya sedap2 ha

    BalasPadam
  23. ish ishh
    teringin nak makan lemang lagi
    tp takut perut meragam
    angin.. huhu

    BalasPadam
  24. byknya makanan..kenyangla makan free....hihi

    BalasPadam
  25. bila la agaknya saya nak merasa suasana macam ni kat tempat keja? :P

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com