Kawan-kawan kakcik

Khamis, 29 September 2011

Di hujung Syawal...

Majlis ini sebenarnya majlis meraikan ibu-ibu tunggal dan anak-anak yatim
juga warga emas.

Anak-anak yang teruja.

Makcik tua yang sedang keliru.

Pelayan ke ahli pancaragam ni?

YB Zuraidah mewakili penyumbang sedang menyampaikan sumbangan

Belalang yang sedang menyamar jadi helang

Eh...eh... YB malu ke bergambar dengan makcik tua tu? (~_~)

nota hati : Aku bercuti hari ini.  Mr. Bob  terbang ke Alor Setar pagi ini dan terbang balik malam nanti.  Malas nak ikut, nak lepak-lepak depan TV.


42 ulasan:

  1. Kanda AL...

    sebab acara dijadualkan bermula pada jam 8.30mlm. Jam 9.10 masih belum apa2!

    BalasPadam
  2. ingatkan keliru bagaimana nk memulakan persembahan di hadapan anak2 tu hehehhehe

    BalasPadam
  3. tunggu saya punya parcel sampai~he~~

    BalasPadam
  4. Keletihan meraikan majlis ke kakcik sebab itu tak ikut ke Alor Star... rehatlah kakcik

    BalasPadam
  5. kalau kakcik ke alo staq..buleh kirim ikan pekasam...

    BalasPadam
  6. Aju...

    kakcik datang sebagai tetamu je...

    BalasPadam
  7. bujal...

    harap2nya sampai hari ini. :)

    BalasPadam
  8. Kakzakie...

    mana ada kakcik letih. Saja nak lepak2 merehatkan badan sambil berbaring, meniarap dan tidur! :)

    BalasPadam
  9. kaklong...

    kat Kuala Kangsar pun banyak ikan pekasam yang enak dimakan. :)

    BalasPadam
  10. ingat kakcik keliru pasal apa...

    biasalah kan... time management kebanyakan malaysian... memang out!

    hahahah... cam lah iols bukan rakyat malaysia kan??

    BalasPadam
  11. moga bertemu ramadhan akan datang... insyaAllah

    BalasPadam
  12. lagi banyak rumah terbuka
    bila dah hujung syawalkan kakcik

    sabtu ni..pergi tak??

    BalasPadam
  13. dh pun hujung syawal...ntah2 lps syawal nnt msh ada yg buat rumah terbuka...

    BalasPadam
  14. Kakcik tidaklah terlalu tua tau.. Semoga kita bertemu lagi di syawal akan datang.

    BalasPadam
  15. Assalamualaikum Kakcik, biasalah majlis orang Malaysia...kalau start tepat, buleh masuk Gueniess Book of Records!

    BalasPadam
  16. aiskrim tu, pakcik nak bagi makcik ke... tersenyum manis lagi pakcik tu.. :)

    BalasPadam
  17. mama..
    rindunya kat mama..
    sihat ke???

    BalasPadam
  18. saya ada lagi 2 jamuan hari raya. ptg nanti n esok mlm

    BalasPadam
  19. Milo...

    macam kita kata 'janji Melayu' - macamlah kita bukan Melayu, kan? :)

    BalasPadam
  20. Ati...

    puasa 29 hari, raya 35 hari! Silap2 sampai Raya Haji!

    Sabtu dan Ahad ni, kalau ikut jadual suami macam penuh je.

    BalasPadam
  21. AzMask...

    kematian datang tak mengira usia. Mudah2an sahaja kita masih lagi di beri masa untuk bersua. :)

    BalasPadam
  22. Wa'alaikummussalam Yong Halima...

    dah paham beno, ye tak? :)

    BalasPadam
  23. Anaa...

    pakcik nak bagi, tapi makcik segan nak jadi kekanak! :)

    BalasPadam
  24. Cheqna...

    Alhamdulillah, mama sihat2 je. :)

    BalasPadam
  25. Su...

    Sabtu dan Ahad ni pun masih ada jamuan rasanya. :)

    BalasPadam
  26. Ate...

    jangan ga ya lam alif sudah le. :)

    BalasPadam
  27. teringin nak bersama anak-anak yatim meraikan hari raya..

    tapi kenapa kakcik keliru..?

    BalasPadam
  28. Aizamia...

    keliru kerana majlis yang tidak mengikut waktu!

    BalasPadam
  29. kih..kih.. keliru2 pun layankan je la.. maklum la majlis org.. kannn..:)

    BalasPadam
  30. mama maman...

    betul. Majlis orang kenalah dihormati selayaknya. :)

    BalasPadam
  31. ooo.. keliru sbb lambat mula acara ye..
    hehe.. biasa la tu.. janji melayu ;))

    BalasPadam
  32. Dr Hanie...

    kena pulak Cik Abe kakcik tu jenis yang tak suka berlengah2. Orang jemput jam 8.30, belum pukul 8 dah terpacak sampai!

    BalasPadam
  33. Dah selalu sangat Kak Cik berjalan. Kesian tv tu dah lama kena tinggal.! hahaha

    BalasPadam
  34. ye betui bebenor kate kak azie tu.. kesian tv.. x ndak nengoknye meh campak kat teman ni hehehe

    BalasPadam
  35. Azie...

    sebenonya tak ada maknanya juga kakcik golek2 depan tv - sebab tv yang tengok kakcik sudahnya! (~_~)

    BalasPadam
  36. AzeedA...

    kat ghomah teman tu semuanya tv pesen lama je, takde le yang flat2 skrin, kalo teman campak abih le pecah.. hehehe...

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com