Kawan-kawan kakcik

Rabu, 17 Ogos 2011

7 tahun lalu...


Rozita Che Wan sebagai model sambilan dalam Majalh Jelita keluaran November 2004

Irma Hasmie - penghias kulit Majalah Jelita November 2004.  Baru dinobatkan
sebagai juara dalam pertandingan Pencarian Gadis Jelita.

Irma sebagai penghias kulit Majalah Jelita Ogos 2011 - lebih jelita dan sopan.



65 ulasan:

  1. Assalamualaikum KakCik,

    Issyyy kalau KakCik tak sebut nama dia memang tak tau, dan tak kenal pun. Sapa dia nih? Harap2 dia kekal berbusana cam tu bukan utk cover magazine jer!

    BalasPadam
  2. Wa'alaikummussalam Yong Halima...

    Irma tu bertudung sejak balik dari mengerjakan umrah. InsyaAllah (ikut kata dia), tudungnya tidak akan dibuka lagi. :)

    BalasPadam
  3. yg muda dh bertudung

    yg tua belum sampai seru lagi :(

    BalasPadam
  4. alhamdulillah...
    moga irmakan bertudung sampai bila2..

    BalasPadam
  5. manis irma...semoga lebih ramai lagi yang mendapat hidayah sepertinya. Amin.

    BalasPadam
  6. Alhamdulillah, ingat jumpa irma masa study kat utm dulu..moga teruskan niat murni anda untuk kekal bertudung tu ye..

    BalasPadam
  7. Assalamualaikum my dear sis..KakCikS:)

    Moga akak sihat2 di sana :)

    Sekali Dia bukakan hati utk menerima hidayahNya..betapalah syukur ke hadrat Ilahi....

    BalasPadam
  8. lama tu majalahnya...Alhamdulillah sampai seru irma...semoga ditemukan jodoh yg baik untuknya...

    BalasPadam
  9. moga artis berkenaan terus diberi hidayah oleh Nya..dan benar2 menutup aurat mengikut syarak...permulaan yg baik, at least.

    BalasPadam
  10. memang cantik...harap2 rozitalah lepas ni...

    BalasPadam
  11. cantek3..=)

    jom berdoa?
    http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/doakan-untuk-keburukan-saudara-seislam.html

    BalasPadam
  12. mana la kakcik korek majalah 2004 tu
    hehe

    BalasPadam
  13. mana kakcik dapat magazine 2004 tu?

    BalasPadam
  14. Tahun 2004 - masa tu kita muda lagi kan. Selamat Berpuasa kakcik

    BalasPadam
  15. bukannya tak cantek bila bertudung ni kan...comel tu....

    BalasPadam
  16. Chik Att...

    ya - tambah ayu. :)

    BalasPadam
  17. Wani...

    InsyaAllah, akan sampai masanya nanti. :)

    BalasPadam
  18. Cyana...

    petunjuk tu dah ada, cuma mungkin masih belum dilihat. :)

    BalasPadam
  19. Qema...

    sama2 kita doakan yang terbaik. :)

    BalasPadam
  20. KhaiRin...

    semoga beliau juga akan mendapat jodoh yang 'cantik'. :)

    BalasPadam
  21. Wa'alaikummussalam adikku Tinie...

    Allah sentiasa membukakan pintu buat kita, cuma kadangkala kita gelap mata sehingga tidak melihatnya...

    BalasPadam
  22. Dr DZ...

    harapnya akan menjadi lebih baik dan bukan akan 'singkat' sedikit demi sedikit, kan?

    BalasPadam
  23. Dr Hanie...

    dapat kat rak majalah pejabat. :)

    BalasPadam
  24. PB...

    orang cantik, bila dipelihara kecantikan itu maka akan lebih terserlahlah ia, kan? :)

    BalasPadam
  25. comey pulak bila tengok sekali-sekala! Kacau aih...

    BalasPadam
  26. Chik Na...

    kat rak majalah pejabat! :)

    BalasPadam
  27. Aida...

    Selamat berpuasa. Hehehe... masa tu kakcik dah 40an juga!

    BalasPadam
  28. Shah...

    tengok sekali sekala tak apa - jangan tengok lama-lama! :)

    BalasPadam
  29. rozita che wan mmg jenis cantik. saya suka!

    tapi lebih baik irma hasmie sebab dia dah berubah. :D

    BalasPadam
  30. gB...

    lakonan RCW tu ok tak? :)

    BalasPadam
  31. Dua2 pon cantik n saya suka lakonan diorg

    BalasPadam
  32. SALAM,
    KAKCIK, BUKAN SAHAJA WANITA, LELAKI PUN KENA PAKAI PAKAIAN YANG BERSOPAN

    BalasPadam
  33. ....Nanti sampai masa yang sesuai saya pun akan bertudung....

    Pinjam kata-kata beberapa orang artis.

    BalasPadam
  34. kematangan usia menjadikan dia tambah cantik..

    BalasPadam
  35. satu hari nanti mereka semua akan bertudung atau ditudungkan.

    BalasPadam
  36. Suka sangat tgk Irma Hassmie sekarang. So sweet.

    BalasPadam
  37. kedua2nya semakin matang...
    kan kakchik??

    BalasPadam
  38. Alhamdulillah.....ada yang telah di buka jalan tetapi masih membutakan mata sendiri. semoga berkekalan hendaknya....

    BalasPadam
  39. cantik.tak pyh pk2 dah nak set rambut bagai..lg ayu =)

    BalasPadam
  40. alhamdulillah...ramai artis yg dh bertdg dgn baik, RCW tu pun klau bertdg lg cntik...

    BalasPadam
  41. semoga kesedaran irma untuk bertudung akan berpanjangan hingga ke penghujungnya dan tidak terhenti di tengah jalan.

    BalasPadam
  42. kakakku kakcik..
    kadang2 saya hilang percaya dgn artis.. tapi saya harap yg ini akan kekallah hendaknya..

    BalasPadam
  43. Smti

    P/s awal puasa hari tu balik kampung jauh yg kena Visa, tapi susah sikit nak komen, internet slow giler tak macam kat Malaysia.

    Akan terus membaca entry kakcik selagi mampu membaca dan mencapai interrnet, insyaAllah.

    BalasPadam
  44. sekarang dah bertudung artis yg sorang tuh..lagi anggun dan manis serta nampak lebih sopan santun yeee..

    BalasPadam
  45. irma makin comel bila dia bertudung.. ;)

    psstt: keyboard kakcik sama dengan ai punya kat office

    BalasPadam
  46. perubahan irma adalah yg terbaik.. suka tgk dia..:)

    BalasPadam
  47. alhamdulillah perubahan membawa barakah kan kak :)

    BalasPadam
  48. makin cantik bila dia bertudung, so sweeet

    BalasPadam
  49. selalu nengok, bila ada kengkawan yang dulu tak pakai tudung, berubah kepada bertudung, mesti nampak lebih lawa..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com