Kawan-kawan kakcik

Rabu, 6 Julai 2011

Tak dapat pergi, dapat FM pun jadilah...


Bukan nilainya, tapi tanda ingatan itu yang penting.  Terima kasih banyak-banyak Dr Singa.

Sebab Adik budak baik, Adik tunggu mak balik
baru buka sampul surat tu walaupun Adik yang
ambil dari Encik Posmen, tau!












34 ulasan:

  1. baguslah adik. kpah pun pantang kalau ada orang bukak surat orang lain...

    BalasPadam
  2. Adik anak soleh yang amanah..2 Thumbs up.

    BalasPadam
  3. SALAM,
    KALAU ADA 2 DALAM SAMPUL, BOLEH BERI SINI 1 !

    BalasPadam
  4. Kakpah...

    dah diajar begitu. Melainkan kalau sesuatu yang urgent dan disuruh buka, baru boleh buka. :)

    BalasPadam
  5. Ate...

    kena juga diberitahu sebab dan kenapa sesuatu tindakan itu dibolehkan/tidak dibolehkan. :)

    BalasPadam
  6. W/salam Dato' LF...

    ada satu sahaja. :)

    BalasPadam
  7. Kakak masuk blog mak adik mesti nak tengoak muka adik tau.

    Tengok juga FM tu. Tahniah buat mak adik ye...

    BalasPadam
  8. suke tgk muka adik...sbb muka adik hampir sama ngan muka adik saya...lps rindu...

    BalasPadam
  9. Kakcik kesayangan ramai..Alhamdulillah

    BalasPadam
  10. Kakzakie...

    mak adik saja letak muka adik masa mood dia tengah elok!

    BalasPadam
  11. PynGees...

    adik Gee tinggal di mana? :)

    BalasPadam
  12. Bujal...

    makcik tunggu kiriman kamu pula. :)

    BalasPadam
  13. Pn Nani...

    Alhamdulillah. Syukur bila ada yang sayang. Yang tak suka, usah dikenang2, nanti airmata jatuh berlinang. :)

    BalasPadam
  14. Pn Dr...

    saaaayanggggg Dr juga... :)

    BalasPadam
  15. eh... bukan adik ada intai kat celah2 sampul tu ke? hehehe... gurau jek..

    adik mmg cool *__"

    BalasPadam
  16. saya belum sayang dr singa lagi sebab FM tu belum sampai. hehehe!!!

    BalasPadam
  17. waa... dapat adiah ...........

    BalasPadam
  18. Niez...

    sampul tu tertutup rapat - Adik tak dapat nak intai pun. :)

    BalasPadam
  19. Saya setuju. Tanda ingatan tu yang utama, bukan nilai/harga nya.

    Saya pun tak pernah ke HK..:P

    BalasPadam
  20. gB...

    pergi je ke klenet dia! :)

    BalasPadam
  21. Dr DZ...

    bila orang ingat, tandanya orang sayang kita, kan kan kannn... :)

    BalasPadam
  22. alhamdulillah Allah temukan kakcik dgn kwn2 yg tak lupakan kakcik :)

    BalasPadam
  23. Mimi...

    kakcik je yang selalu lupakan kawan2! ;-)

    BalasPadam
  24. Ratu Kebaya...

    setakat ini, Alhamdulillah. semoga begitu selamanya. :)

    BalasPadam
  25. adik memang baik! tengok tu, sweeet je dia! =)

    BalasPadam
  26. Kella...

    kembang hidung Adik! hehehe...

    BalasPadam
  27. bertambah koleksi ye kakcik...
    agak2 dah penuh ke fridge kt umah tu??

    BalasPadam
  28. Acu...

    termasuk yang Acu bagi, adalah juga. kakcik suka kumpul yang orang bagi. Yang beli sendiri, bagi kat orang. :)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.