Kawan-kawan kakcik

Rabu, 20 Julai 2011

Masih malas hendak bercerita...

... kecuali kalau ada yang bertanya ...


nampak sangat aku semakin di mamah usia - senyum pun bagai tidak kena!


Ala... mak ni ... takkan mak tak tahu
yang mak memang dah berusia!

50 ulasan:

  1. Salam kakcik,
    Senyum tetap manis, walaupun berusia. Jangan dibanding semasa kita muda..
    cantiklah keronsang di bahu tuh..
    he he he

    BalasPadam
  2. mama pun sama..
    kat luar lain berbanding lam gambar =)

    BalasPadam
  3. W/salam Pn Nani...

    berat sekarang pun dah naik sekali ganda dari berat dulu!

    Keronsang murah je - saya beli di Sabah. :)

    BalasPadam
  4. Cheqna...

    kat luar lagi terserlah ketuaan mama, kan? :)

    BalasPadam
  5. Takpa kakcik...Kita semua akan tua..at least kakcik dah sampai ke usia sebegitu, saya ni tak tahu lah...Allah aja yg tahu umur kita :)

    BalasPadam
  6. bila lah saya nak jadi macam kak cik. Dah cuba tapi ....





    *mulut ni tak henti2 mengomel. ;o(

    BalasPadam
  7. Dr DZ...

    kakcik selalu fikir, saat untuk kakcik kembali semakin hampir - tapi, apakah bekalan yang bakal kakcik bawa bersama...

    BalasPadam
  8. Reen...

    mungkin sebelum ini kakcik dah terlampau banyak mengomel! :)

    BalasPadam
  9. umur tu sekadar angka. cik ina tengok kak chik masih belum kena mamah lagi. okey tu, masih berbisa.janji happy.

    BalasPadam
  10. Cik Ina...

    dah kena bedak - tak nampakle kesan kena mamah! :)

    BalasPadam
  11. bujal...

    makcik buat photoshop tu! Kamu jangan tertipu - itu yang tak nampak kedut. :)

    BalasPadam
  12. semua orang menuju ke 'tempat' yang sama kakcik...yang penting happy..dan bersyukur apa yang ada kan...kakcik maintain aje lagipun...jangan risau..hehe...:)

    BalasPadam
  13. Kak Ani...

    betul tu. Yang penting hati tenang. :)

    BalasPadam
  14. Siti...

    badan je yang tak maintain... hehehe... ;-)

    BalasPadam
  15. Kian dimamah usia kerana dikira pada angka tapi raut muka tidak menggambarkan anjakan itu...

    Adik tau tak lihat wajah mak tu awet muda...

    BalasPadam
  16. Kakcik,

    jangan dilayan gundah gulana, nanti semakin rawan hatinya.. heee

    BalasPadam
  17. jgn cakap gitu kak .. saya tgk akak .. saya rasa saya juga dah di mamah usia .. mgkin bila kita senyum kita bersyukur sbb kita masih boleh bernafas hingga ke saat ini kan kak ...

    saya dah emo dah nie kak .. sedeyyyyyyy huhuhuhuhu

    BalasPadam
  18. menarik sekali...
    kakcik tetap happy dalam dunia kakcik..
    chaiyok2.......

    boleh ayu tahu berapa usiamu kak?

    BalasPadam
  19. Kakzakie...

    mungkin sebab muka kakcik jenis 'berisi', jadi kedutnya kurang kelihatan. :)

    BalasPadam
  20. Yan...

    sesekali fikir, biarkan apa sahaja masalah datang dan pergi kerana selagi hidup segalanya akan tetap dihadapi. :)

    BalasPadam
  21. Ieda...

    kenapa sedih? Senyumlah kerana dunia akan tersenyum kepada kita. InsyaAllah. :)

    BalasPadam
  22. Ayu...

    kakcik akan melangkah ke usia emas (50 tahun) pada 24/8 nanti. InsyaAllah. :)

    BalasPadam
  23. salam kak...semua orang akan dimamah usia..tak boleh tidak..itu kenyataan...yang penting..terus vouge gitu...

    BalasPadam
  24. usia sekadar angka..
    yang penting, usia bertambah seiring dengan usaha2 menambah saham di akhirat.. :D

    BalasPadam
  25. Sama lah kita kakchik..bila tgk wajah sendiri kat cermin, alahai...dah tua aku ni...kekadang tu, saya malas nak nengok cermin dah..hahaha

    BalasPadam
  26. W/salam khunsuriyatit...

    terima kasih kerana sudi singgah dan komen. Cepat atau lamat, yang apstinya kita tetap akan kembali ke sana. :)

    BalasPadam
  27. MDT...

    memikirkan fasakl bekalan yang tak pernah cukup itulah yang semakin membimbangkan hati ini. :(

    BalasPadam
  28. Ezza...

    terus terang, kakcik pun semakin jarang menatap wajah dicermin. Kakcik juga tidak bersolek, sekadar mengenakan sedikit gincu dan sesekali bedak asas sahaja.

    Sekarang ni nak bergambar pun segan!

    BalasPadam
  29. betul lah kakcik, abah tgk senyum pun tk berapa nak kena je..nk kena g urut kot..

    BalasPadam
  30. salam kak Cik...

    Betul kan.. melalui gambar kita boleh menilai muka kita.. dulu kalau Nida senyum.. suci je muka.. laaa ni cik abang kata kalau senyum jgn lebih-lebih sangat nanti nampak kedut berjuta..hahahaha

    BalasPadam
  31. abah khalisa...

    urut? urutan muka atau suntik botox? :)

    BalasPadam
  32. W/salam Nida...

    kakcik sendiri tengok senyuman kakcik macam 'plastik' je! ;-)

    BalasPadam
  33. :D senyum tak kena tu nampak manih juge di mate teman..

    BalasPadam
  34. e eh cop.. nape tak cite ni.. ce cite ce cite

    BalasPadam
  35. senyumnya cumil..

    menampakkan keceriaan di hati dan wajah..

    moga sihat selalu , ye kakcik..

    BalasPadam
  36. AzeedA...

    senyuman seorang wanita di hujung usia ...

    BalasPadam
  37. AzeedA...

    eh! nak citer mende??? ;-)

    BalasPadam
  38. Sal...

    semoga sal dan keluarga juga sihat dan ceria selalu. Amin. :)

    BalasPadam
  39. semua akan merasai usia tua...

    tapi senyuman kakcik manis!

    BalasPadam
  40. betul kata bs tu ..

    kalau masa boleh diundurkan, saya tak mahu .. saya lebih senang begini !

    BalasPadam
  41. eee sebijik ... like mother like son.. heheh.. :)

    BalasPadam
  42. miloais...

    hahaha... kalau manis, tak payahlah kakcik tambah gula @ susu dalam minuman! ;-)

    BalasPadam
  43. Gedek!...

    OTAI tak apa, jangan PETAI! :)

    BalasPadam
  44. Kanda AL...

    bila tengok gambar dulu2, macam kelakar je! :)

    BalasPadam
  45. Putubambu...

    ish ish ish.. kembang semangkuk kakcik!

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.