Kawan-kawan kakcik

Sabtu, 17 April 2010

Doakan Adik Hana..

Kisah sepenuhnya di sini


14 ulasan:

  1. Salam..
    Simpati dgn nasib anak ini...insyaAllah dlm solat hajat, saya akan doakan sekali kesihatan dan keselamatan Hana.
    Semoga Allah beri sinar baru utk hidup anak ini..

    BalasPadam
  2. Salam Niza..

    iya, mudah2an tidak berpanjangan derita anak ini serta keluarganya.. Semoga Allah memberi kesembuhan kepadanya. Amin.

    BalasPadam
  3. Salam! Kokcik.
    SubhanAllah! Itulah tanda2 kekuasaan Allah SWT dan kita sebagai hambaNya. Apalagi yg buleh kita buat selain solat hajat dan berdoa memohon kerahimanNya dan rahmatNya supaya ringankanlah beban keatas anak tersebut. Tak dapatlah nak mbayangkan bagaimana pula hati dan semangat ibu tersebut mengahadap hari2 muka dlm keadaan begini! SubahanAllah, Walhamdulillah Wallahuakbar Walahaulawalaquuwataillahbillahi AlAdziim.

    BalasPadam
  4. Yop..

    membaca rintihan hati ibu kepada anak ini.. tak tertahan rasa hati kakcik.. Subhanallah..

    BalasPadam
  5. Tidaklah Allah memberikan ujian dan dugaan yang diluar kemampuan, yang tak mampu ditanggung oleh hambaNya. Sama2lah kita memohon kekuatan dariNya. Semoga ibubapa adik Hana tabah dan yakin dengan hikmah disebalik semua ini.

    BalasPadam
  6. Fa...

    kata orang 'betapa berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikul'. Semoga keluarga ini akan dikurniakan dengan ketabahan dan keampunan serta dimurahkan rezeki mereka..

    BalasPadam
  7. dah baca smlm kak.. rasa terharu sgt.. mari kita sedekah al fatihah

    BalasPadam
  8. Maiyah..

    macam youtube yang kakcik letak kat sebelah tu.. kata-katanya amat menyentuh hati..

    BalasPadam
  9. Akan mendoakan yang terbaik buat anakanda Hana. Vic percaya apa pun yang telah tersurat untuknya, itulah yang terbaik buatnya yang Allah tetapkan.

    BalasPadam
  10. Vic..

    Hana adalah 'saham' buat kedua ibubapanya, Insya Allah..

    BalasPadam
  11. salam kakcik..
    mudah2an anak kecil ini dibebaskan dr derita yg dia tanggung..mudah2an ibunya tabah dn sentiasa redha dgn ujian yg Allah berikan..

    BalasPadam
  12. Ida.

    mudah2an begitulah.. sesungguhnya Allah Maha Mengetahui..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.