Kawan-kawan kakcik

Rabu, 19 Oktober 2016

Tolong jangan ganggu blog saya...

...kalau dulu saya boleh buang (delete) komen sebegini kerana dikomen 'bersendirian', tapi sekarang saya tak boleh hendak buang bila diletakkan komen itu di ruangan 'balas'.  Bila saya buang komen di ruang 'balas', nanti dengan komen asal turut hilang. Apa yang boleh saya buat adalah 'mengalih keluar kandungan/ulasan' sahaja :(



11 ulasan:

  1. kak cik sy pun byk dpt komen dr anita ni ... byk entry plak tu ...

    BalasPadam
  2. Pernah dapat komen macam ni jugak. Kemahen berderet2 komennya.

    BalasPadam
  3. dana pun dpt komen mcmtu jgk utk entry semalam kakcik...

    tak suke betul lah...

    BalasPadam
  4. pernh juga dpt komen camni..trus delete

    BalasPadam
  5. Kakak pun terpaksa singkir komen dia sebab mungkin dia kurang arif dgn agama kita yg mengharamkan apa yg direkomenkan.. Pagi tadi dia org pertama komen di blog kakak. Maaflah terpaksa juga disingkirkan.

    BalasPadam
  6. Assalam Kak Cik, Kak Mah pun selalu diganggu oleh dia,
    dulu Kak Mah selalu delete aja, tapi sekarang tak ada dah
    munkin dia bukan islan sebab orang indon ni ramai yang kristian,
    tapi macam islam juga.

    BalasPadam
  7. Jangan terpengaruh dengan komen seperti tu.

    BalasPadam
  8. Banyak juga saya terbaca komen sebegini dalam blog yang lain juga. Saya sendiri pernah dapat. Memangnya kalau dapat, saya terus masuk dalam spam ^_^

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.