Kawan-kawan kakcik

Rabu, 26 Oktober 2016

Rabu Tanpa Kata ... ketika aku kurus...


Aku tiga tahun lalu - kurus dan cengkung...

Aku sekarang - gemuk dan muka penuh...

Jujurnya, aku lebih suka tengok muka aku sendiri waktu 'berisi'... Kurus pun tak sihat, tak seronok juga, kan? :)

11 ulasan:

  1. Kan...duduk rumah boleh jadi lebih chubby sebab gembira tak pening kepala dengan hal2 pejabat.

    BalasPadam
  2. Tapi kadang bila chubby nampak lebih muda kakcik
    Ada hikmahnya hihi...

    BalasPadam
  3. masa tu kakcik kerja, sehari2an ada je jadual yg kene dibuat...

    bila dh tak kerja, ddk di rumah sambil santai2 itu yg jd kembang sikit pipi nya

    BalasPadam
  4. nampah beza nya tu kak.. janji sihat & bahagia..:)

    BalasPadam
  5. Saya teringin untuk kembali kurus seperti zaman mula kawen terutama bahagian perut...haha...

    BalasPadam
  6. Betul tu, Kakcik. Kalau kurus, sihat takpalah juga. Kalau kurus tak sihat, nak buat apa. Biarlah gemuk asalkan abang di sebelah senang hati dengan kita. Hehehe!

    BalasPadam
  7. Masa ni KC sakit apa? Tp tak delah nampak cengkung sangat pun.

    Betul tu KC .....tak nak le kurus tapi tak sihat huhu....Saya nak kurus sikit hihi...perut ni berlipat lipat KC. Tak selesa rasanya. Makan selera, exercise malas ....acane tu?

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.