Kawan-kawan kakcik

Selasa, 16 Jun 2015

RM6.00 tapi sedap...

(Kisah sebelum masuk wad semalam)

...makan dulu di gerai berhampiran.  Sedap masakannya.  Berbaloi harganya. Sekali dengan minuman baru RM6.00 SAHAJA. Tak kisahlah walau kena GST pun. 

Tak perlu nak mengada-ngada tunjuk makanan tanpa GST yang digoreng sendiri tapi menyerlahkan kebodohan seorang pemegang degree!

Yang ini makanan yang disediakan pihak hospital. Makan jangan banyak komplen.  Bayangkan mereka yang terpaksa mengais pasir untuk mencari sisa-sisa makanan yang boleh dimakan.

5 ulasan:

  1. perenggan kedua tu tak boleh hadam....haha .Sekarang ni mcm2 ada.

    BalasPadam
  2. Ramai orang kata makanan di hospital tak sedap. Tapi macam mana nak sedap jika ketika itu tekak sendiri pun tak sedap kerana tak sihat. Kalau di rumah sendiri pun bila tak sihat semua makanan tak sedap. Kalau badan sihat, tengok..semua sedap, nasi goreng Ahmad Maslan pun sedap!!
    Semoga Kakcik cepat sihat dan keluar hospital segera...

    BalasPadam
  3. Arghh.. .Kakcik! Tertusuk sembilu baca statement berapi tu *_*

    Kalau macam tu makanan hospital okeylah. Sedap tak sedap belakang kira. Kalau nak lagi sedap, suruhlah chef masak! Hehehe...

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com