Kawan-kawan kakcik

Jumaat, 27 September 2013

Apa masalah dia ni? Meroyan tak tentu hala...

...kita minta dokumen je. 

Dia boleh meroyan tak tentu hala.  Kita minta tu sebab nak buat bayaran kat dia.  Dia pergi cakap yang bukan-bukan.  Siap cakap dia tauke.  Dia bayar gaji pekerja.  Kita ni tak tahu apa-apa sebab makan gaji saja...

Aduhaiii...dah kenapa dengan anda?

Bila dah panas, pasang pendingin hawa tahap maksimum pun tak terasa dinginnya...

19 ulasan:

  1. angin tak baiklah tu kakcik. Nasib yg bertanya sabar ;) mmg menguji kesabaran juga bila berada di situasi mcm ni..

    BalasPadam
  2. hihi... hangis pus pus agaknyer kakcik... sabo jer la...

    BalasPadam
  3. hangin la pulak ya....biasala tu....hari tak baik kita plak kena tempias

    BalasPadam
  4. Makchaq pulak selalu kena orang telefon tak pasai2 marah kat kita, padahal dia nak berurusan dengan orang lain, bila tak dapat cakap ngan orang tu marah kita pulak...
    Yang peliknya orang suka pass kat makchaq bila telefon orang lain tak berangkat, macam2 soalan kena jawab....

    BalasPadam
  5. memang memerlukan kesabaran yg tinggi bila disituasi macam ni..
    yg panas didalam..aircond tak leh pakai..cuba minum air batu ..kasi sejukk..hehehe..senyum sikit:)

    BalasPadam
  6. Sekarang ni dah sejuk kut.. lain kali jumpa dia pakai spek itam dan sumbat kapas kt telinga siap-siap..

    BalasPadam
  7. kene cuci le tuh..filter da penuh habuk tuh...hehe saba ye kak cik

    BalasPadam
  8. Sabar....sabar.....
    Sabar separuh dri iman.....:-)

    BalasPadam
  9. assalamualaikum kakcik....kesian nyer sabar jer la kak...:)

    BalasPadam
  10. kesian kakcik..memang pening bila berurusan dgn orang camtu...

    BalasPadam
  11. memang geram dengan orang macam tu tapi dari dilayan baik diamkan diri nanti silap2 terlepas kata..

    BalasPadam
  12. mesti sentap kan kakcik..tetiba je naik hangin.

    BalasPadam
  13. kena duduk dalam esbok baru dingin kakcik...hahaha

    BalasPadam
  14. kak cik, you buat bodo sudah..lama2 dia diam.

    BalasPadam
  15. tarik napas.. lepass..
    tarik napas.. lepas..

    relex kak..
    karang darah tinggi kang!

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.