Kawan-kawan kakcik

Khamis, 19 September 2013

Abby Abadi - suka kulihat wajah bahagia mereka...

Semoga bahagia itu milik mereka hingga ke syurga...

(Gambar kakcik rakam dari kulit majalah Seri Dewi & Keluarga Oktober 2013)

30 ulasan:

  1. yaa..kak chik...kita tumpang bahagia melihat kebahagiaan mereka mg kekal berpanjangan

    BalasPadam
  2. Suka juga kakak tengok..
    Alhamdulillah...

    BalasPadam
  3. sy harap kali ni abby temui bahagia hingga akhir hayat
    semoga farhan menghargainya

    BalasPadam
  4. Semoga berkekalan perkahwinan mereka sehiingga akhir hayat mereka....

    BalasPadam
  5. first time tgk suaminya... lagi hensem ler hihi
    moga bahagia selamanya

    BalasPadam
  6. betul kak, saya pun terasa bahagia dan senang ati tengok gamba gini. moga mereka sekeluarga sentiasa dlm rahmat Ilahi.

    BalasPadam
  7. moga kekal bahagia hingga ke jannah..InsyaAllah.

    BalasPadam
  8. moga abby bahagia,
    kesian kat dia macam2 orang kata

    BalasPadam
  9. betul tu... semoga bahagia till jannah...

    BalasPadam
  10. Diaorang memang nampak bahagia hubungan dengan memey dan norman pun makin baik, alhamdulillah. Tuhan lebih tau apa yang baik untuk hambaNya..

    BalasPadam
  11. semoga bahagia n berkekalan hingga ke hujung nyawa... masing2 dh bahagia yek

    BalasPadam
  12. bahagia.. macam macam gossip pasal abby nih..
    akhirnya dia dah kawen pun.. kan..kan..
    (ada jugak orang nak carik buruk dia)

    suka abby abadi.. berubah jadik baik..

    BalasPadam
  13. Suka tgk kebahagian mereka..moga berkekalan

    BalasPadam
  14. Moga beliau dan kita semua kekal bahagia hingga ke akhir hayat.. ;)

    BalasPadam
  15. Doakan mereka terus bahagia dan menjadi ikon artis muslim!

    BalasPadam
  16. saya respek juga ngan dia sebab dia cakap muda tkpe asalkan tak kawen ngan suami orang

    BalasPadam
  17. kann dia sangat bahagia skrg nie
    jelas terpancar !

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com