Kawan-kawan kakcik

Rabu, 8 Februari 2012

RTK - Budi Bahasa Budaya Kita...


Ini belum jadi pegawai lagi ni...



19 ulasan:

  1. Assalamualaikum Kak Cik

    mukin dia tengah ada masaalah di rumah kut...
    kita maaf kan ajer kali ini..

    BalasPadam
  2. aduihhh .. mmg tak berbudi bhs. hihi.

    BalasPadam
  3. Erkss.. cam bagus jerk ngarah..

    BalasPadam
  4. letak gambar ni kat wall najib..ekekeke

    BalasPadam
  5. Salam kakcik,

    Cakap pandang2, tulis hati2.

    BalasPadam
  6. banyaknya keja dia . bahasa menunjukkan bangsa : (

    BalasPadam
  7. dia ada masalah jiwa mungkin hehehehehe :)

    BalasPadam
  8. mungkin kalau jadi pegawai, dia tak macam tu kot.

    BalasPadam
  9. Salam,
    LF kecewa dengan sikap kepegawaian yang sebegini ... berhemahlah sedikit dalam tutur kata dan tulisan ! Nak angkuh apa ... kita kata kita sibuk, ada orang lain lebih sibuk drpd kita ! Kita rasa diri kita berpangkat tinggi, ada orang lain yang lebih tinggi pangkat daripada kita .... Mereka ini tidak pula sombong .. Mereka berhemah !

    BalasPadam
  10. Kakcik SMTI - orang tu tak pandai mengeja kan? fikiran kusut masai, tulisan pun kusut masai.

    BalasPadam
  11. agaknya dia geram...sbb penjaga voucher tengah goyang kaki....

    BalasPadam
  12. amboih!
    setau teman si bekas penjaga baucer, keghoje bukannye jage baucer sesaje ye. memang kureng asam keping ini worang. sekian trimekasih!

    BalasPadam
  13. wah siap tulis nota gini..sibuk benar nampak gayanya penulis tu

    BalasPadam
  14. Ini kalau penjaga voucher terbaca pun tak boleh tahan kakcik...

    BalasPadam
  15. hurmmm memang x kaya bahasa betul huhuh

    BalasPadam
  16. selalu begitulah..

    sekali dua membantu kerja orang lain, ok lagi..

    dah byk kali, tekanan jugak jadinya..

    tapi, apa2pun tak patut diluahkan dengan cara begitu..

    moga sama2 dapat perbaiki hati..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com