Kawan-kawan kakcik

Jumaat, 7 Oktober 2011

Berjalanlah...

walau di tengah panas membara
kerana
ganjaran yang hebat menantimu di sana

walaupun nanti
kau mendengar dengan mata separuh terbuka
setidak-tidaknya hadirmu itu
telah dijanjikan pahala berganda

Jalan Kinabalu - menuju ke Masjid Negara

Jangan salah sangka - yang ini bukan masjid, ya...


19 ulasan:

  1. setuju sangat2..
    besar ganjarannya diSANA nanti

    BalasPadam
  2. Kalau baik tujuan dan niat, ganjaran Allah itu pasti.

    BalasPadam
  3. Insyaallah , Allah maha penyayang dan maha mengetahui.

    BalasPadam
  4. Setuju 100%. Rindu pulak kat Kakcik. Gambar no. 2 tu Stesen Keretapi Kolumpo kan Kakcik?

    BalasPadam
  5. gmbr no.2 tu sekali imbas nampak mcm masjid

    BalasPadam
  6. Ayu...

    di Malaysia ni tiada alasan berkenaan Masjid untuk solat Jumaat, kan? :)

    BalasPadam
  7. Wani...

    letaknya pun tak jauh dari Masjid Negara. :)

    BalasPadam
  8. Ella...

    yang berdepan dengan Stesen Keretapi tu - sekarang dah jadi hotel ke apa, ya? :)

    BalasPadam
  9. bujal...

    ada kenangan kat situ, kan? :)

    BalasPadam
  10. berjalan tanpa henti dalam mencari redha Ilahi.....

    BalasPadam
  11. nak gi taman syurga ke... tetidur pun tak pe kakcik, malaikat doakan..

    BalasPadam
  12. berjalanlah selagi nafas belum terhenti... ganjarannya sedia menanti

    BalasPadam
  13. Hajar...

    semoga rahmat Ilahi sentiasa bersama kita. :)

    BalasPadam
  14. Ibuintan...

    andai baik yang kita cari, baiklah yang kita dapati. InsyaAllah. :)

    BalasPadam
  15. Anaa...

    komen Anaa kakcik baru keluarkan dari kotak spam. Tidur adalah lebih baik dari berkata2 andai berkata hanya untuk mencela.

    BalasPadam
  16. jalan-jalan dan nama2 bangunan KL saya fail..jarang dah ke sana..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com