Kawan-kawan kakcik

Sabtu, 7 Mei 2011

Selamat Hari Lahir ke 14, Bangcik...

Sabtu = 07/05/2011


Anak mak dah kian dewasa
semoga Allah merahmatimu sentiasa
doa dan restu mak tetap bersama
mengiringi Bangcik setiap masa



31 ulasan:

  1. Selamat hari lahir untuk bangcik..Semoga sentiasa dirahmati.
    Hari ni mak sambut befday bangcik, esok bangcik sambut 'Hari Mak' pulak ye??

    BalasPadam
  2. Arizakiah...

    bangcik awal2 dah tanya, mak nak kek apa? Tahu mak dia jawab apa? 'Mak nak kek perisa belacan sahaja' Hehehe...

    Yang penting, anak2 tidak membuatkan hati mak menjadi sakit. Itu sudah cukup. Tak perlu nak beri itu ini sedangkan di hati mak bagai ada duri...

    BalasPadam
  3. Selamat ulangtahun kelahiran ke 14 BS. Auntie tak sangka BS dah 14 tahun, ingatkan baru 11 tahun je auntie tengok. Manja sangat sebab adik dlm family....

    Semoga bertambah matang dan beroleh kebahagiaan di dunia & akhirat hendaknya...

    BalasPadam
  4. Kakzakie...

    yang sambut birthday hari ini bukan BS, tapi abangnya. BS baru nak masuk 10 tahun pada bulan Ogos nanti. :)

    Terima kasih untuk doa dari Kakzakie itu.

    BalasPadam
  5. selamat hari lahir gak untuk anak bujang.... ingat pesan mak "cukup sekadar tidak menyakitkan hati mak".

    bila di baca stekmen kakcik terus teringat mama kat kampung

    BalasPadam
  6. amiinnn!
    moge Bangcik sentiase dirahmati Allah.. :)

    BalasPadam
  7. Bang cik, bila besar jaga Mak. Tak payah cari jodoh luar negara. Haha.

    dah besar erk

    BalasPadam
  8. eelobor...

    rasanya semua ibu sama sahaja. Tidak mahu menyusahkan anak2 dan hanya mengharapkan yang terbaik buat anak2. Di pihak anak, apa yang diharapkan - janganlah sakiti hati ibu dengan apa cara pun. :)

    BalasPadam
  9. AzeedA...

    Aminnnn.

    Terima kasih untuk doamu itu. :)

    BalasPadam
  10. Zeq...

    kalau dah jodohnya dengan orang luar negara, siapalah kakcik untuk menahannya. Cuma, walau di mana ceruk dunia anak2 berada, semoga mereka 'tidak lupa asal-usul' dan tidak liat untuk kembali. :)

    BalasPadam
  11. amiiin...insyaAllah doa ibu pasti dimakbulkan Rabbul Izzati...jadilah anak yang soleh ya BC....

    BalasPadam
  12. Q...

    aminnnn. Semoga naka2 kita semua menjadi anak yang soleh yang sentiasa mendoakan kita di sana nanti. :)

    BalasPadam
  13. moga membesar sebagai anak yang berjaya dunia dan akhirat..ameeeeennn

    BalasPadam
  14. salam kak cik... sampai kan ucapan selamat ulang tahun pada bang chik .... semoga menjadi anak yang berjaya di dunia dan akhirat...amin...


    dan untuk kak cik.... selamat hari ibu..... semoga akan terus menjadi ibu yang terbaik buat anak anak...amin...

    BalasPadam
  15. Selamat ulang tahun bangcik dan selamat hari ibu kakcik.

    Allah selamatkan anda sekeluarga.

    BalasPadam
  16. Nida...

    terima kasih untuk doa.

    Aminnn. :)

    BalasPadam
  17. W/salam Ila...

    terima kasih untuk doa dan ucapan.

    Selamat hari Ibu buat Ila juga. :)

    BalasPadam
  18. Myri...

    terima kasih untuk doa dan ucapan.

    SEmoga Myri sekeluarga juga sentiasa dalam rahmat Ilahi. :)

    BalasPadam
  19. selamat hari lahir bangcik

    semoga tercapai seme impian
    menjadi anak yg soleh
    menjadi kebanggaan ibu bapa...

    BalasPadam
  20. BancCik jangan nak bergelpren-gelpren dulu ya!!!

    blog dia masih ada kak?

    BalasPadam
  21. SN...

    bagi pihak Bangcik, kakcik ucapkan terima kasih atas ucapan dan kakcik mengaminkannya. :)

    BalasPadam
  22. Dr Singa...

    mak dia cakap 'k**c**g pun tak lurus lagi, jangan ngengada nak begeperen bagai' hehehe....

    Blog dia ada, tapi tak aktif. Dia lebih suka berfb. :)

    BalasPadam
  23. Assalamulaikum Kakcik.

    Selamat hari lahir yang ke 14 Abangcik. Semoga hidup diberkati Allah selalu.

    BalasPadam
  24. bang cik ....beruntunglah kerana masih ada ibu untuk mendoakan kesejahteraan hidup.

    BalasPadam
  25. happy bestday bangchik. semoga hidupmu sentiasa diberkati. makin hensem nampaknye putera kakcik ni

    BalasPadam
  26. Wa'alaikummussalam KK...

    apalagi yang menggembirakan hati seorang ibu selain dari kejayaan dan kesejahteraan anak2, kan? :)

    BalasPadam
  27. AM...

    semoga anak2 juga tidak lokek untuk mendoakan kesejahteraan ibu bapa mereka. :)

    BalasPadam
  28. Su...

    yang penting, hati budinya juga 'hensem'. :)

    BalasPadam
  29. gB...

    tapi belum boleh kawen.. hehehe... :)

    BalasPadam
  30. Aminnnnn....

    segala doa, moga termakbul.

    Selamat Hari Ibu juga buat KAKCIK.

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.