Kawan-kawan kakcik

Isnin, 14 Januari 2013

Tahniah Dato' Siti Nurhaliza kerana bertudung litup semula...

Di usia 34 tahun, Siti masih kelihatan comel.  Semoga Allah SWT
memberkati dan merahmati perjalanan hidup beliau.

29 ulasan:

  1. Assalam KakCik
    Alhamdulillah untuk Siti semoga keningnya tidak di'kikis' halus sebab hukumnya haram....

    BalasPadam
  2. tahniah mudah2an kekal lah aminnnnnnnn

    BalasPadam
  3. Eh kakcik kita buat entry samalah..:) Macam ada instinct je kan..semoga terus berkekalan hendaknya.

    BalasPadam
  4. salam mak..
    kalau kekal macam ni kan cantik:)

    BalasPadam
  5. Lebih manis.. semoga terus istiqamah

    BalasPadam
  6. gambar atas tu nampak siti macam kurus sikit..

    BalasPadam
  7. Orang kalu dah cantik. Artis terkenal pulak tu. Pasti ni dia akan muncul dengan style tudung tersendiri, pastu ramai la pulak yang jadikan ikutan. Tudung Gaya Dato’ Siti, contohnya. hehehe

    BalasPadam
  8. eh betul ke ni?
    alhamdulillah..kalau betul
    semoga kali ini betul2 jadi
    kami sebaya :)
    tp dia dah jauh lebih berjaya dari saya

    BalasPadam
  9. Alhamdulillah..mudah mudahan lebih baik..lawa dia..:) mak saya peminta setia siti..:)

    BalasPadam
  10. bertudung tu cantik,manis,sopan...tak payah buang masa nak dandan rambut..

    BalasPadam
  11. terbuka jugak hati dia~alhamdulillah~~

    BalasPadam
  12. alhamdulillah.semakin cantik manis siti skrg

    BalasPadam
  13. Alhamdulillah...cantik. Semoga berkekalan hendaknya.

    BalasPadam
  14. Sebenarnya dia akan lebih cantik dan manis kalau begini. Moga tidak berubah lagilah hendaknya.

    BalasPadam
  15. Alhamdulillah..moga dia terus istiqamah..makin cantik..makin anggun..

    BalasPadam
  16. cantik kan? bru je ha tempek gmbr tokti td kat entry..hehe

    BalasPadam
  17. aah kan kak ..
    dia dah 34 .. tapi wajah berseri macam baru 18 tahun ..
    memang jeless ! ;)

    BalasPadam
  18. semoga ct terus pkai tudung


    BY: djdanchef.blogspot.com
    Blog gabungan DJ (hiburan) dan Chef (makanan)
    == ♥ == ♥ == ♥ == ♥ ==

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com