Kawan-kawan kakcik

Selasa, 15 Januari 2013

Fesyen artis Barat yang cantik dan bersopan...


Kakcik tidak mengenali siapa mereka, tapi kakcik tertarik dengan fesyen yang mereka gayakan.  Memang ramai yang bergaya keterlaluan, tapi itu adalah 'budaya' mereka.  Yang kakcik tak faham, kenapa ada di antara artis Melayu beragama Islam yang suka berfesyen 'lebih barat dari barat' (tak payahlah di letakkan gambar mereka di sini, kan?)...

Gambar-gambar ini kakcik 'pilih' di blog Beautifulnara dan kakcik cantumkan sesuka hati.

27 ulasan:

  1. betul...lbh sopan dari artis2 kita...tgk la time ABP nanti...semua tak cukup kain..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul2. Lebih sopan daripada Nabila Huda. Kalo Nabila jadi artis Hollywood, ntah cemana plak pakaian dia.

      Padam
  2. hahaha..itu sudah menjadi lumrah kot pada artis kita..lagi kurang kain lagi diorang rasa diorang lawa..padahal kulit berkarat..yang kulit cantik pulak yang berfesyen sedap mata memandang..huhu

    BalasPadam
  3. Artis Malaysia kita, lagu kurang kain lagi bangga sebab dapat tunjuk kat orang aset depa yang konon gebus tuh!

    BalasPadam
  4. lagi sopan kan lagi bagus ek kakcik..taklah sakit mata nak nengok.

    BalasPadam
  5. cantik kan..org barat pun tahu nak berpakaian sopan.tapi artis kita berlumba2 sapa paling tak cukup kain

    BalasPadam
  6. dorang pun dah pandai sopan erk..x mcm kat Malaysia ni..kalau boleh singkat..makin singkat...

    BalasPadam
  7. Artis Malaysia lagi 'maju fesyen' lah kan kakcik? hehe

    BalasPadam
  8. Dari dulu dah dikatakan lebih barat dari barat ini kakcik tapi macam tak ada perubahan. Yg tak artis pun ramai juga kakcik. Entahlah...

    BalasPadam
  9. retis mesia tak cukup kayu kain nya hihihi!!

    BalasPadam
  10. diorang pun tahu tutup tutup tu stailo sebenarnya. heheh~

    BalasPadam
  11. Semuanya tedlalu ikut kata hati dan nak kelainan dan kemodenan.. tambah pulak bila rasa diri lebih cantik dari orang lain.. tu yang nak tunjuk..

    yang tak artis pun ada jugak..

    BalasPadam
  12. suka yg last tu..merah itu menawan..haha

    BalasPadam
  13. sopan ala ala siti la ni. ala ala cukup kain

    BalasPadam
  14. Artis kita tak cukup lawa macam artis2 barat tu sebab tu alih perhatian penonton dgn pakai baju tak cukup kain dan ala2 benag dah habis tak sempat jahit.

    BalasPadam
  15. Artis Malaysia...dan org yg bukan artis..melayu islam...ramai yg terlebih barat kakcik...:).....Tapi cakap English pun berterabur! bahahaha

    BalasPadam
  16. as-salam..
    ya betu tu kak chik kadang2 lagi lebih pon ada.

    BalasPadam
  17. elokklah skit pada yang dipakai retis malaysia yang tah hapa hapa ... berkemban la ....apa laaa...

    BalasPadam
  18. sopanpun nampak cantik gak yerk...
    harapler orang belah sini lebih elok lagiler fesyennyer..

    BalasPadam
  19. Assalamualaikum kakcik...

    Haah betullah, nampak depa lebih bersopan..:)

    Artis melayu nampak tak kena pakai yang seksi terbelah sana sini sebab kita ada agama yang memandu diri...

    Lama dah tak tengok anugerah2 ni....pe perkembangan pun taktau...

    BalasPadam
  20. Ha ah. Sopan kan pakaian diaorang kakcik. Sopan pun cantik apa .. tak perlu tayang dada.

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.