Kawan-kawan kakcik

Khamis, 13 September 2012

Sedikit sedutan dari berita TV9 tentang Abil dan Gee...


Dengarkanlah apa yang Abil ceritakan kepada wartawan.




21 ulasan:

  1. cukup menginsafkan .. ia boleh berlaku kepada kita atau pasangan kita pada bila2 masa jika itu telah ditakdirkanNya.

    BalasPadam
  2. amat tersentuh hati dgn situasi mereka. untung Gee dpt suami mcm Abil. Abil mmg suami yg sgt penyabar..

    BalasPadam
  3. Semoga Allah memudahkan segala urusan mereka.

    BalasPadam
  4. Allah maha mengetahui.. Allah jodohkan Gee dengan Abil walaupun mereka lambat bertemu..
    Memang terharu.. makchaq selalu doakan supaya Allah permudahkan dan berikan yang terbaik untuk Abil dan Gee

    BalasPadam
  5. Semoga mereka sentiasa dibawah lindunganNya

    BalasPadam
  6. Hanya Allah saja yg tahu kenapa ujian itu diberikan pada mereka. Kakak terharu sangat..

    BalasPadam
  7. a'aa saya pun ada tgk dkt tv9 pasal abil n gee ni..

    BalasPadam
  8. gara2 tgk berita psl k Gee nih kt tv9 edy ingtkan yg k Gee koma n msk hospital... dia tak tau pun itu kisah yg dulu... heheheh tak psl2 dana yg risau...rupe2 nyer edy yg slh phm

    BalasPadam
  9. xsempat tgk ms kuar tv ari tu...

    BalasPadam
  10. Saya tgk berita nih smalam. Ya! allah kakcik...tersentuh hati saya. Kak Gee sangat2 beruntung dpt suami mcm abg abil. Smoga semua urusan mereka dipermudahkan olehNYA.

    BalasPadam
  11. Allah menduga hambaNYA yg mampu menghadapinya. Abil contoh utk suami2 di luar sana.

    BalasPadam
  12. Semoga Allah SWT sentiasa meringankan beban mereka..

    BalasPadam
  13. Assalmualaikum kakcik..lamanya tak pi komen2 blog hihi..ni le blog first dikomen setelah sekian lama..:)

    semoga kak cik sihat..

    semalam perasan pakcik abil ni letak pasal tv9 tu tapi saya tak dapat tengok pulak..

    bila lihat dan baca kisah dia selalu terkenang2 banyaknya jasa suami sendiri yang selalu terlupa..terfikir2 adakah mampu nak hadapi kejadian yang tak kita sangka2...

    semoga allah beri yang terbaik untuk depa
    salah satu rahmat allah untuk manusia masuk syurga adalah bila kita SABAR...Pakcik abil tu tentu sabarnya banyak..insyaallah allah beri balasan yang terbaik..biaq depa dua2 masuk syurga sama2...

    BalasPadam
  14. saya tak tgk berita ni, tapi byk kuar kat fb pasal ni..sedih:( tapi alhamdulillah Abil setia menjaga k.gee..semoga Allah meringankan beban meraka & mereka sentiasa di bawah lindunganNYa..amin!

    BalasPadam
  15. terharu dgn kisah mereka..semoga mereka terus tabah dan sabar dlm menghadapi ujian dariNya..dah tersurat utk mereka..pasti besar hikmah disebaliknya..

    BalasPadam
  16. semoga mereka tabah menghadapi dugaan Allah.
    insyallah ada kebaikan untuk semua ni.
    sama2 berdoa utk mereka..

    BalasPadam
  17. saya x leh tgk kak
    sedihhhhhhhhhh
    sayu hati
    hiba melihatkan perjuanagan abil terhadap Gee ..
    semoga mereka tabah dan semoga hati abil terus kuat menyayangi gee sehingga ke nafas terakhir ..

    BalasPadam
  18. kluar tv bila? tak tahu pun. nati inform ek sbb nk google. tak tau boleh cr lg ke tak..

    BalasPadam
  19. Terima kasih Kakcikk...terima kasih pada semua..tq tq tq..

    BalasPadam
  20. kita doakan yang terbaik buat abg Abil dan k.Gee..

    BalasPadam
  21. besar betul pengorbanan sang suami...bukan senang kita nak jumpa kalau ada pun cuma segelintir aje kan kak cik. Semoga allah mempermudahkan segala urusan mereka dan beroleh kebaikan bagi pasangan tersebut.

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.