Kawan-kawan kakcik

Isnin, 16 Julai 2012

Masa di hadapan mata, rasa ingin itu tiada...

... tapi bila sudah lepas, teringat-ingat sampai menyesakkan nafas!

Gaul kelapa lebih sikit untuk peningkatan kolestrol anda. :)

Panas berasap ni.

Contohilah adik ini yang sentiasa tersenyum melayan pelanggan.
Nanti kakcik nak 'cari' jugalah putu bambu walaupun lain jenama.


Yang ini kalau orang tak pelawa, memang boleh merajuk dibuatnya.

Nampak macam tak menarik saja.

Seeeedaapppp!  (Adik ipar kakcik inilah yang beli durian itu dengan
harga RM14.00 sebiji).

Memang sangat memuaskan hati dan tekak. Sumber kolestrol yang
'baik' juga ni.

19 ulasan:

  1. DURIAN TU KALAU ORANG TAK PELAWA SAYA MMG BOLEH MENANGIS KOT! HAHAHAH!

    BalasPadam
  2. aduh kakcik..berkeroncong dibuatnya.. susah nak cari putu bambu yang sedap dan banyak gulanya.. biasanya diorang "lokek" nak letak inti banyak..

    BalasPadam
  3. kak cik..baru malam tadi lynn makan putu bambu tu..sedapnya bila banyak gula melaka(ye ke gula melaka?)..tapi kak cik punye warna hijau..lynn beli warna putih je..takde daun pandan..hehe

    BalasPadam
  4. Sedapnya...bab durian tu perghhhhh............

    BalasPadam
  5. Tiap bulan ramadhan saya teringin sgt ngan putu bambu tu, tiap2 hari saya beli...

    BalasPadam
  6. sedappppnya semua benda yg kakcik tepek ni..hahaha..otomatik jadi lapar saya!

    BalasPadam
  7. kakcik.. ni kat Pekan Kapar ek..?

    BalasPadam
  8. Kakcik, nak dkt bulan pose ni...tayang mcm2 makanan, seme pun sy teringin. Haih!

    BalasPadam
  9. assalamualaikum kakcik....wah !! sedap jer tengok makan buah durian tu..;)

    BalasPadam
  10. Kalau putu bambu tu kakcik tak pelawa.. saya hanya menitiskan airmata sahaja..namun jika durian itu tidak dipelawa saya akan meraung sekuat hati....saya adalah hantu durian tegar...

    BalasPadam
  11. biasa tengok putu buluh warna putih..nie baru tengok warna hijau...
    tahun nie yaya merajuk dengan durian..sebab masa mula-mula nak makan suami tak nak singgah pasar..lain kali katanya..dia nak beli lepas tu pun dah tak sudi...hahha

    BalasPadam
  12. Dah lama tak makan putu bambu.. selalu tgk org jual warna putih ni warna ijo plak yer..

    Terbaik laa kakcik tgk durian tuh berbaloi walaupun harganya..maak aihhh.. :)

    BalasPadam
  13. bab durian yg tak leh tahan tu... kami sekeluarga hantu durian....

    BalasPadam
  14. putu bambu World tu ke kak? kalau betul yg jenama World, tu mmg betul2 sedap.

    durian? wahhh .. feveret saya tu kak.

    BalasPadam
  15. putu bambu dan putu piring mmg paberet saya.... nasiblah dah lepas fasa mengidam.. dah dapat merasa pun...

    BalasPadam
  16. Mahalnye durian tu kakcik...mesti sedap..aduh...!sambil taip sambil telan air liur....hehe..

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com