Kawan-kawan kakcik

Ahad, 3 Jun 2012

Makan, minum, makan dan makan ...

Kuey teow kungfu

Makan malam sewaktu adik ipar baru tiba dari Tanah Suci


Cincau bandung - di hari yang berlainan dengan gambar pertama dan kedua.

Horlicks ais

Dua orang anak buah kakcik bersama ibu mereka yang datang bercuti dari Ipoh

Sup tulang (tapi banyak juga dagingnya)

Kuey teow ladna

Char kuey teow

Tomyam sayur-sayuran

15 ulasan:

  1. saya pernah makan sup daging yang banyak tulangnya .. hehe

    * video2 tu dah saya muatnaik semula. tkasih atas maklumbalas.

    BalasPadam
  2. sedapnya kak cik....menggoda betul pepagi ni...=P

    BalasPadam
  3. tomyam sayur tu nampak sedap sgttt

    BalasPadam
  4. sedpnya sup tulang makan pepanas, masuk mee ke nasi ke ;p

    BalasPadam
  5. Salam Kakcik,
    ramai tetamu ziarah kita masa cuti sekolah yek.

    BalasPadam
  6. Sedapnya....

    anak2 makchaq dok ajak pi makan char koew tieo kat penang, tp makchaq teringin nak makan mee udang..dua2 menu ni kalau nak sedap kena makan kat tempat lain.

    selalunya anak la menang, w/pun mak yg bayar..

    BalasPadam
  7. sedap.. sedap.. terliur dibuatnya.. ;)

    BalasPadam
  8. Kue teow kungfu tu feveret cucu kak ani yang dua orang tu.

    Sedap nampak yang kakcik tunjuk tu.

    BalasPadam
  9. mcm2 menu ade kakcik..
    apatah lagi makan ramai2 mesti selera kan....

    BalasPadam
  10. sup tulang tu memanggil2 rasanya, mintak hirup sesudu dua boleyyy (mata kedip-kedip macam kucing comel)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.