Kawan-kawan kakcik

Khamis, 7 Julai 2011

Syhhhh...



Adik tahu dah... kalau mak tak sihat,
Adik tak boleh buat bising.  Tapi, waktu
mak sihat pun, dia tak suka suasana bising!


25 ulasan:

  1. moga kakcik cepat sembuh
    banyak minum air suam..

    BalasPadam
  2. Dah 10 tahun duduk bawah ketiak mak mestilah adik dah maklum. Baguslah dik.

    Kesian mak macam mana nak pergi hujung minggu ini?

    BalasPadam
  3. bisng sgt x syok tp kdg sunyi mcm boring juga..rumah sy sentiasa bising walau anak cuma 2..hehe

    BalasPadam
  4. Semoga cepat sembuh, Kakcik!

    Telinga saya dah lali bunyi bising budak2. Bile di sekolah time cuti, rasa sunyi dan rindu..

    BalasPadam
  5. kak chik sama ngan cik ina tak suka suasana bising.radio kuat pun tak suka. semoga cepat sembuh ye.makan ubat kak chik.

    BalasPadam
  6. dapat mc ke kak ? kalau kat tempat keja, kena pakai sweater tau..

    BalasPadam
  7. kak...
    moga cepat sembuh ya

    mujur lah ada pic adik dan sedikit kata2 adik..
    kalau tak ayu tak faham

    dan selamat hari lahir utk angah..

    BalasPadam
  8. salam kakcik,

    jangan lupa ambil vitamin
    tambahan ye... :)

    BalasPadam
  9. la.. tak sihat plak dah ke kakcik?

    moga cepat pulih ye.. take care

    BalasPadam
  10. Salam..

    Jaga diri baik2.. moge cepat sembuh.. :)

    BalasPadam
  11. Assalamualaikum Kakcik, body kata "Take five!!" Selamat berehat!

    BalasPadam
  12. dahtautaksehatumakanlahubatharharhar....cercenyumskethaaacamtulah...nakmandidulubye....

    BalasPadam
  13. semoga kak cik cepat sembuh deh...

    BalasPadam
  14. laa.. dua tiga hari tak menjenguk ke sini.. tahu2 kakakku kakcik ni tak sihat pulak.. saya doakan kakcik cepat sembuh ye.. agaknya sekarang ni musim org demam2 ye.. cuaca panas sgt..

    BalasPadam
  15. jaga kesihatan akak.... semoga cepat sembuh. kesian kat adik... huhuhu

    BalasPadam
  16. Baekkkk MEM!

    Saya tak bising, saya duduk diam-diam jugak, tengok tv sambil makan kopok satu tin. :)


    Mereka yang Kukenali (8): NIDA di Bumi Albany...

    BalasPadam
  17. Bila tinggal seorang diri, terasa sunyi tak ada anak yang buat bising.

    Bila ada anak-anak dan bising, rasa rimas pulak dan marah mereka kerana buat bising.

    Hmm macam-macam!

    BalasPadam
  18. dah ok ke belum?
    banyak kan rehat dan minum air suam byk2..insyaAllah nanti ok lah tu.

    BalasPadam
  19. Salam semua...

    terima kasih keran sudi mendoakan kesihatan kakcik. :)

    BalasPadam
  20. semoga cepat sembuh kakcik
    jangan lupa makan ubat

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.