Kawan-kawan kakcik

Rabu, 13 Julai 2011

Rabu tanpa kata lagi...




Syhhhhhh!!!!












40 ulasan:

  1. mana ni kakcik...tengok gambar bisu ni keliru lak kat mana ni hihi..

    BalasPadam
  2. merpati kelabu...

    assalamualaikum kakcik... apa khabar? ~

    BalasPadam
  3. 1. burung merpati
    2. sawah padi yang kering
    3. balkoni kat kondo mane xtau..hehe

    ^^__^^

    BalasPadam
  4. banyakknye pegion :)

    BalasPadam
  5. Qema...

    sekitar Teluk Intan. :)

    BalasPadam
  6. Wa'alaikummussalam manje...

    kakcik agak kurang sihat. Semoga Manje sihat dan ceria, ya? :)

    BalasPadam
  7. Myri...

    Budak bangcik tu tak nak tengok kamera. :)

    BalasPadam
  8. Mama SN...

    bukan kondo, tapi hotel. :)

    BalasPadam
  9. MDT...

    kat resoran Ghulam Rasul di TI tu. :)

    BalasPadam
  10. Terkenang di depan masjidilharam terlalu banyak merpati. rinduuu....

    Eh... kenapa nak tutup muka malu ke? Alah adik tak kisah pun.

    BalasPadam
  11. Kakzakie...

    bangcik tu suka buat gaya/mimik muka macam2 - sudahnya jadi macam tu. :)

    BalasPadam
  12. W/salam Ati...

    banyak burung banyaklah najisnya. :)

    BalasPadam
  13. tet!! adik ada buat bunyi syhhh...

    BalasPadam
  14. Merpati oh merpati bila ku dekat kau cabut lari..

    BalasPadam
  15. gB...

    gambo tu gambo bangcik - bunyi tu adik yang syhhhh kat bangcik dia! :)

    BalasPadam
  16. Amy...

    pernah makan daging burung merpati tak? (eh! boleh dimakan ke, ya?) :)

    BalasPadam
  17. bangunan apa yang tiang merah tu ?

    BalasPadam
  18. Kanda AL...

    nanti saya jawab di catatan akan datang. :)

    BalasPadam
  19. saya pun tak terkata tengok gambar ni..
    heheh

    BalasPadam
  20. Diana...

    senyum sahajalah... :)

    BalasPadam
  21. kakcik...dimanakah tempatnya tu..??banyak benor burung mencari makan....

    BalasPadam
  22. cantik posisi tangan menutup muka itu.. ;)

    BalasPadam
  23. Siti ...

    tempat tu di Teluk Intan. Memang banyak beno burung yang mendapat makanan percuma kat situ. :)

    BalasPadam
  24. Aizamia...

    ragam anak2 - macam2. :)

    BalasPadam
  25. Cheqna...

    Jumaat ni - sampai malam kot. :)

    BalasPadam
  26. kakcik....

    mana komen saya? tadi dah saved kat kotak kakcik...laaahai!

    rabu yang kelabu....

    BalasPadam
  27. AGAK2 WW... menyelamatkan kita kan kakcik dari menulis dan memikirkan......

    selamat..

    PS: adik macam ibu ayu...
    pemalu bila kena snap pic

    BalasPadam
  28. rabu mmg hari tanpa kata ye kakcik.. hehe.. (",)

    BalasPadam
  29. Q...

    kakcik tak nampak pun komen Q...

    hehehe...menaip dalam mimpi di siang hari kot! :)

    BalasPadam
  30. Ayu...

    kakcik bila tiada ilham, hari2 boleh jadi hari tanpa kata... hehehe...

    Yang tutup muka tu bukan Adik tapi Bangcik (abang kepada adik) :)

    BalasPadam
  31. Fuad...

    bagi makcik, bila2 saja boleh jadi hari tanpa kata atau terlebih kata2. :)

    BalasPadam
  32. TRR...

    ada penambahan huruf e ya? :)

    BalasPadam
  33. AzeedA...

    Sekolah Menengah Teluk Intan Kanan ke Kiri?? :)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com