Kawan-kawan kakcik

Jumaat, 8 Julai 2011

Catatan Popular...

Agaknya siapalah yang suka sangat baca pasal ANTARA HELANG DAN MEMERANG ini ya?  Saban hari, catatan yang satu ini pasti dibuka nampaknya.  Ingin mencari kefahaman agaknya?








Ada orang nak main-main dengan
helang atau memerang macam pakcik
 ni main-main dengan Adik kot.



38 ulasan:

  1. hihihi...

    kakcik tau tak, sebab kakcik buat entri ni, entri Helang & Memerang tu makin lah di klik...saya baru aja klik !

    BalasPadam
  2. Dr DZ...

    hehehe... dah agak dah! :)

    BalasPadam
  3. bujal...

    tak sehebat mana pun. :)

    BalasPadam
  4. wow kak cik punya keyword org tgk rmai betul..

    agaknya..helng n memerang ni kureng org tahu kot..

    tapi nape saya rasa saya xtau ada n3 tu eh kak cik..sah saya xbaca ni...hehehe

    BalasPadam
  5. bgus la tue kalau yg di cari bukan benda pepelik..heehhe

    BalasPadam
  6. MDT...

    catatan merapu je tu! :)

    BalasPadam
  7. Mama SN...

    mungkin masa kakcik buat catatan tu, kita belum berkenalan lagi kot. :)

    BalasPadam
  8. lalink7...

    catatan kakcik biasa2 je - tiada yang pelik. :)

    BalasPadam
  9. MLD...

    silalah - tiada yang istimewa pun. :)

    BalasPadam
  10. Sallam kakcik,

    saya je yang tak klik lagi,
    pas ni saya pun nak klik,
    banyak ketinggalan rupanya saya.
    pasal saya sekejap ada sekejap tak ada...

    BalasPadam
  11. W/salam Lipislady...

    blog kakcik ni bukan ramai yang 'kenal', catatan kakcik pun selalunyaq ikut suka hati kakcik je. :)

    BalasPadam
  12. aah kalau pelik2 nie susah gak kan kak .. :)

    BalasPadam
  13. err...

    saya ngaku..



    bukan saya..

    BalasPadam
  14. bukan saya ye...
    saya baru klik tadi je..
    heheheh

    BalasPadam
  15. Bagi Kakcik mungkin entri merapu, tapi ada orang melihat dari sudut berbeza. hehehe

    Cemana Kak Cik semak benda tu eh?


    Bila Sunyi, AA BERSIHkan Rumah...

    BalasPadam
  16. kadang-kadang entri yang tak tersangka-sangka pulak banyak pageview dan orang suka baca...macam2 yang orang cari, kakcik...:)

    BalasPadam
  17. saya

    ngaku....

    bukan saya


    banyak entri kakcik yg saya terlepas, tak terkejar sebenarnya.. cepat sangat bertukarnya, saya pulak lembab... sibuk

    BalasPadam
  18. kalau yg datang tu boleh bagi duit kat kita dah kayo ye

    BalasPadam
  19. Ye ke kak chik ada buat entry memerang ngan helang. apasal cik ina tak tahu ye. memerang tu cam tak pernah nengok.nak pergi selongkarlah.

    BalasPadam
  20. haha. lepas ni lagi banyak org klik entry tu kakcik. :D

    BalasPadam
  21. nak try baca gak lah catatan tu...

    BalasPadam
  22. nak jadi kan citer rakyat kot.....

    BalasPadam
  23. nak klik gak..
    ayu terlepas pandang

    PS: punya sibuk..
    hanya dapat BW hari nie...maaf kakcik

    BalasPadam
  24. ieda...

    catatan kakcik tak ada yang pelik, kan? :)

    BalasPadam
  25. Pn Dr...

    errr... kakcik tahu, sebab kalau ikut cctv kakcik, pengunjung tu datang dari Seromban! ;-)

    BalasPadam
  26. Diana...


    ya...ya... tapi kalau Diana pun apa salahnya. :)

    BalasPadam
  27. Azie...

    kakcik semak melalui ruangan STATISTIK (Khalayak). :)

    BalasPadam
  28. Siti...

    mungkin asalnya niat hati nak cari yang lain, tapi tersalah simpang pulak. :)

    BalasPadam
  29. ibuintan...

    kakcik pun selalu tak terkejar catatan kawan-kawan, tambahan bila sehari dua tak buka blog. :)

    BalasPadam
  30. IS...

    hehehe... tak terfikir pulak kakcik begitu. :)

    BalasPadam
  31. Cik Ina...

    masa tu kita belum berkenalan kot. :)

    BalasPadam
  32. Suri...

    bacalah. Hanya sedikit kiasan yang terlintas di fikiran kakcik pada waktu itu. :)

    BalasPadam
  33. jeBateja...

    kakcik tak pandai bercerita. :)

    BalasPadam
  34. Ayu...

    tak mengapa. Kakcik faham kesibukan Ayu. :)

    BalasPadam

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com