Kawan-kawan kakcik

Jumaat, 1 Jun 2018

Berbuka puasa di Hotel Istana...

Menghadiri Majlis Berbuka Puasa anjuran Prince Court Medical Centre apabila En Suami menerima jemputan.

Meja telah disediakan buat para tetamu.  Mungkin disebabkan jalan yang sesak dan hujan di sebelah petang, ramai tetamu yang lewat tiba.  Tetapi suasana di dalam dewan ini sangat tenang.

Antara juadah yang disediakan - nasi kerabu



Sayang melihat banyaknya makanan yang berbaki sehingga habis majlis.  Kalaulah boleh dibungkus dan disedekahkan kepada mereka yang memerlukan, alangkah bagusnya...
Tidak banyak gambar yang dirakam kerana rasa 'segan' kepada tetamu-tetamu lain yang hadir bersama.  Kebetulan pula duduk semeja dengan beberapa orang doktor pakar (tetapi mereka sangat mesra seolah-olah sudah kenal lama), tingkah laku kena juga dijaga.  Hehehe...apahal makcik tua asyik ambil gambar melebihi anak-anak muda, kan?

Banyak sebenarnya hidangan yang disediakan.  Antaranya laksa, nasi beriani, satay, kuih-muih, sup tulang dan pelbagai lagi.  Alhamdulillah.

Seperti biasa, tidak banyak yang mampu hendak dijamah.  Cukuplah sekadarnya sahaja.

3 ulasan:

Catatlah apa sahaja asalkan tidak menyinggung sesiapa.

Komen-komen yang tiada kena mengena atau sengaja dilontarkan untuk menyindir, akan kakcik buang. DIMAKLUMKAN JUGA, ADALAH HAK TUAN PUNYA BLOG INI SEPENUHNYA UNTUK MEMBUANG MANA-MANA KOMEN YANG DIRASAKAN TIDAK PERLU ADA ATAU DIBERI RUANG BERLEGAR DI SINI.

Ada pertanyaan dan segan nak letak komen? Sila emel ke : kakcikseroja@gmail.com